Thursday, January 10, 2008

Vrijgezelle zus

Elke zichzelf respecterende trouwer heeft een vrijgezellenfeest, meestal gepaard gaande met onnozele opdrachtjes en schaamtevolle verkleedpartijen.
Mijn zus dus ook en ziehier hoe zij erbij liep op hare vrijgezellenavond. Opdrachten wou ze niet, de flauwe ;-) en dat hebben we gerespecteerd maar over verkleden had ze niks gezegd.



Waar zijn we dan uiteindelijk beland?
In Snowworld in Landgraaf! Eerst hebben we daar uitgebreid gefondued en daarna hebben we lekker en goed geskiëd. Na de apres-ski in de plaatselijke bierstube zijn we nog naar Leuven gereden om de mannen te vervoegen. Na een goeie kebab van bij Ali Baba op de Oude markt zijn we nog naar de 7oakes gegaan om de avond af te sluiten.
Had het aan mijn zus en hare toekomstige gelegen, dan waren we nu nog aan het fuiven. Zij vond het nog veel te vroeg om naar huis te gaan, en hij ging pas naar huis nadat hij ook een spelletje nagel-in-een-blok-hout-kloppen gewonnen had.


Moeilijk, zeker na 15 a 20 hoegaardens. Gelukkig was manlief, ondanks zijn benevelde toestand, zo slim om hem te laten winnen zodat de hele bende om half 5 eindelijk huiswaarts kon keren.
De dag erop en de dag daarop merkte ik pas wat zo'n nachtje uitgaan met ne mens van 30 doet. 1 glas wijn drinken en opstaan met een gigantische kater, wie doet beter? Enfin, ik heb al gezegd dat ik drink op de trouw zelf, als ik dan toch ne kater heb, kan ik er maar beter van genieten....

No comments: