Sunday, January 27, 2008

Koning auto


Merde, shit, nondeju, potverdekke, sapperdepitjes, potvolkoffie,

G*DVERD*MME!!!!!!!!!!!!!!!

Mijne auto, 3 jaar oud en 38.000 km is kapot!
Hij heeft eerst wat gerateld, daarna kwam er blauwe rook uit en toen was het gedaan...
Spijtig genoeg is hij uit garantie en hebben we wel ethias assistance, maar gene Ethias Assistance privilige, dus gene vervangwagen, dus...

IK ZIT ZONDER AUTO...

Mogelijke oplossingen:

1. Manlief brengt mij weg en komt mij halen?
Dat gaat, maar alleen als hij geen meeting heeft voor 11.00 en na 14.00... Bijna niet dus..

2. Met de fiets?
15 km, bergop en bergaf, met klein mieke achterop? In de zomer oké, maar in de winter?

3. Het openbaar vervoer?
Ik ben 1 uur een 11 minten onderweg en ik moet 4 bussen nemen 8-), voor een traject van 15 km! En dat allemaal in de veronderstelling dat manlief voor grote meid zorgt want anders moet ik haar naar de voorschoolse opvang doen. Oké, dat kan met de fiets, maar dan ben ik toch ook weer een halfuur onderweg.

Pfff, koning auto regeert dus ten huize van jongemama!
Enfin, ik hooop dat het allemaal niet zo erg is als het lijkt, niet alleen voor de praktische kant van de zaak maar ook voor mijne portemonnee...

No comments: