Thursday, January 10, 2008

Jongemama en het huishouden


Jongemama en het huishouden, het klikt niet, echt niet.
Strijken, dat doe ik voor TV, dus dat valt dan nog wel mee, maar het kuisen, daar heb ik een broertje aan dood. Ik ben dus heel erg blij en gelukkig dat ik een hele lieve en goede kuisvrouw heb gevonden die dat deel van het huishouden van mij overneemt.
Ik hoor de commentaren al:

"Allee, dat werkt dan halftime en dat heeft een kuisvrouw" en
"Op wat trekt dat nu? Gelle hebt geld teveel zeker?"" en
"Voor dat geld kan ik zelf kuisen zenne"

en dit gepaard gaande met veel ge-tssss en rollende ogen en afkeurende blikken.
Ik weet het, het is een beetje decadent en ik geef het toe ik ben ook wel een beetje een luie als het op kuisen aankomt maar ik heb ne man die meer dan fulltime werkt dus dan mag dat, vind ik.
Enfin, ik ga het niet aan mijn hart laten komen, ik ga straks genieten van een fris gekuist huis en nu zalig lang bloggen!

No comments: