Wednesday, January 2, 2008

Naald en draad

Het nieuwe jaar is 2 dagen oud en het eerste accident is al gebeurd...


Vandaag kwamen er vrienden langs voor "kliekjesdag" en grote meid valt op de zijkant van zo'n Ikea lacktafeltje..
Het gevolg: 2 draadjes

Grote meid hare kant van het verhaal
Ik ben naar de dochter geweest en die had een touwtje en die heeft daar knoopjes in gelegd en dat deed gene pijn. En dan heeft ze er een plakker op geplakt, maar ik vind die niet mooi, dus is mama in de bibliotheek gestopt voor nieuwe, met prinsessen...

Mijne kant:
Een hysterische grote meid die dacht dat ze een prikje ging krijgen en stampte en sloeg met al wat ze had om die prik tegen te houden. Toen het verdovend prikje gezet was, sloeg ze de naald en draad uit de handen van de dokter. Boos zijn, lief zijn, niks hielp, ik ben er dan gaan opliggen met mijn hoofd tegen het hare en de dokter is 2 keer heel snel moeten zijn...
Enfin, ze zitten erin, we zijn nu 8 dagen gerust, dan moeten de draadjes eruit. Ik houd mijn hart al vast, ik denk dat ik manlief ga sturen die avond...

1 comment:

Anonymous said...

Jawadde, gelukkig nieuwjaar gewenst zeg!