Thursday, January 31, 2008

Koning auto: the end

"Mevrouw, we hebben ontdekt wat het probleem is, er zat 2.5 l olie teveel in uw wagen."
"Is dat erg?"
"Ja, dat is erg want als dat allemaal in uwe motor terecht komt, ontploft hem."
"Ah, oei"
"Wie heeft daar in hemelsnaam zoveel olie in gedaan?"
"Geen idee, meneer."
" Alle, wie doet er nu olie in een auto waar meer dan genoeg olie in zit?"
"Ik weet het niet, meneer, ik in ieder geval niet en ik zie niet in waarom mijne man dat zou doen, maar ik zal het hem vragen."
"Ja, want ik snap het niet, waarom doet ge nu zoveel olie in een auto?"
"Geen idee, meneer want ik heb het niet gedaan."
"Ik snap echt niet waarom ge dat zou doen."
"Ik ook niet meneer, maar ik vraag het zeker na."
"Dat is absoluut niet goed voor uwe auto, he!"
"En nu?"
"Hij staat op de brug, we hebben alles gecontroleerd en er is geen schade en euuh ge hebt een borduurke gekust gelijk als da me zeggen. Daardoor staat uw voorwiel scheef en is uwe band vooraan versleten. Mogen we er nieuwe banden opzetten en hem uitlijnen?"
"Euh, ja zeker."
" En we hebben uw onderhoud gedaan"
"Ah, oke, bedankt"
"Morgen is hij klaar"
"Dank u wel"

Ik bel manlief, ik leg hem uit wat er gebeurd is en vraag hem wie die olie in mijne auto gekapt heeft.

"Ah diene ene van auto 5"
"Waarom?"
"Ah, ik vond dat de auto niet goed meer reed en ben bij auto 5 gestopt om te vragen of ze eens wilden kijken hoe het met de olie zat en diene heeft daar een buske bijgekapt, want volgens hem zat ge bijna zonder olie."

Hij is gemaakt, mijn voorwielen staan recht, ik heb vooraan nieuwe banden en mijn onderhoud is gebeurd. Allemaal in ene klap en dat dankzij diene klungelaar van auto5.

Moraal van het verhaal:

1.Ga op tijd op onderhoud met uw wagen
2.Ga niet bij auto5
3.Te is nooit goed, alleen in tevreden!

2 comments:

Anonymous said...

Allé, goed dat dat opgelost is! En vooral dat ie niet ontploft is! K

Anonymous said...

Les 4: neem uw VISA mee, want in de garage kost alles altijd meer dan voorzien!!