Tuesday, January 1, 2008

Nieuwjaarwensen


Een veel gehoorde vraag in deze tijden van vuurwerk, nieuwjaarsbrieven, kerststkaarten en knallende champagnekurken is:
"En, wat mogen we u wensen?"
Meestal is dat een retorische vraag, want bijna direct volgt daarop, een lief? nen trouw? een kindje? een tweede? een derde? een zoontje?
Bij deze, neen, dank u, geen derde, geen zoontje, nu niet, nog niet, nooit, wie zal het zeggen.

Wat ze mij wel mogen wensen?
Tijd,
voor het vinden van rust,
voor diegene die me lief zijn
om gewoon mezelf te zijn,
om te genieten van mijn bezit,
om slapende dromen waar te maken
maar ook
rustige nachten zonder gehuil en gebrul
vrolijke, blije en gezonde kinderen
manlief die mij even graag of zelfs nog liever ziet
En als we dan toch bezig zijn,de winnende lotto combinatie mag,
een ontmoeting met Mc Dreamy ;-) ook en kunnen snoepen zonder gevolgen zeker!

Voor ieder van jullie wens ik dan ook hetzelfde!
(behalve die ontmoeting met MC Dreamy, die deel ik alleen met K.!)

1 comment:

Anonymous said...

We gaan ervoor, voor Macdreamy! K.