Thursday, May 24, 2007

Slapen

Slapen gaan...
Kinderen vinden het tijdsverspilling en pubers vinden dat ze veel te vroeg moeten gaan slapen.

Ik weet nu wel beter....slapen is een kostbaar goed, zeker met 2 kleine kinderen...

Uitslapen, in de zin van slapen tot de middag, dat gaat al heel lang niet meer, maar dat word je snel gewoon en echt missen doe ik het niet. Spijtig genoeg komt er de laatste tijd zelfs van slapen, gewoon slapen, weinig in huis.
Klein mieke wil niet slapen....
Het is een gebrul bij het gaan slapen, een gebrul 's morgens omdat ze wil opstaan en een gebrul 's nachts...uren aan een stuk.
De reden, daar hebben we het raden naar. Ze weent, slaat met haar handjes, wil niet liggen, niet zitten, niet staan, niet gepakt worden, niks....

Leuk is anders...
De wallen onder mijn ogen hangen tot halverwege mijne buik, ik drink mijne eerste cola light ( ik lust geen koffie) rond half 8 en ben zo prikkelbaar als het maar zijn kan...

Zijn het petterijen of heeft ze ergens pijn, geen idee. Morgenvroeg naar de dokter, en hopen dat dit snel voorbij gaat...

No comments: