Wednesday, May 16, 2007

Plantrekker eerste klas

Toen manlief een paar maanden geleden een weekje weg was voor zijn werk, stond mooie meid in het midden van de nacht aan mijn bed.

"Ik heb overgeven... "

Ik, direct uit mijn bed. Ik zag mezelf al lakens verversen, de vloer kuisen,...

" maar in heb het in de WC gedaan...."

Ik, haar kamer in en inderdaad, haar bed was proper en droog. Wij naar de WC en die was...proper en droog.
Ik moet zeggen, ik was behoorlijk onder de indruk...
Aangezien zieke kindjes bij mama mogen slapen, kroop mooie meid bij mij in bed. Niet veel later, sprong ze recht en liep ze met haar handje voor haar mond richting de WC.

"Ik moet weer overgeven, mama..."

En effectief, ze gaf over in de WC en spoelde door....
Bon, liever zo dan anders natuurlijk...

Vanmorgen vond ik haar in haar bedje zonder haar pyamabroek aan...

"Ik heb in mijn bed geplast, en mijn broek was nat, dus heb ik ze uit gedaan en op de stapel (vuile was) gelegd. Dat is flink,he!"

Heel flink, alleen..ook haar bed was nat.
Ik zei haar dat ze dan mama moest wakker maken en dat ik haar dan wel een andere broek had gegeven en nieuwe lakens op haar bedje had gelegd...

"Dat moest niet mama, ik ben aan de andere kant gaan liggen...."

Bon...
Een echte plantrekker dus..

No comments: