Wednesday, May 2, 2007

Moeilijke voeten

Ik heb naast lelijke tenen ook moeilijke voeten.
Ze zwellen bij de minste temperatuursstijging. Dus...als ik schoenen koop bij warm weer, dan zijn ze te klein bij iets frisser weer. Koop ik ze als het wat kouder is dan knellen ze bij warmer weer.
Gevolg: er staan al heel wat miskopen in mijn kast...



Het gevolg daarvan is dan weer dat manlief vindt dat ik echt geen nieuwe zomerschoenen nodig heb... (Gelukkig dat hij niet weet dat er al een aantal paren bij mijn zussen beland zijn)
Na wat discussie ben ik dan toch naar Torfs vertrokken, met het goede voornemen comfort te laten primeren boven schoonheid, en ben ik thuis gekomen met een paar degelijke en comfortabele Birkenstocks...




Reactie van manlief:

" Als ge zo'n schoenen had aangehad toen we mekaar pas leerden kenden, waren we nu niet getrouwd geweest...."

Bon....

1 comment:

katrien said...

Moeilijke voeten, ik weet er alles van. Ijsklompen in de winter en oververhit en gezwollen in de zomer. Vind dan maar eens gepaste wandelschoenen!