Wednesday, May 16, 2007

Hij heeft het begrepen....

Manlief heeft een zittend beroep. De enige keren dat hij van zijn stoel komt, is om koffie te gaan halen aan de koffiemachine.
Ik heb een staand beroep. De enige keer dat ik zit, is wanneer ik koffie (thee in mijn geval) ga drinken met mijn collega's....
Het gevolg hiervan is dat manlief niet begrijpt dat je van een hele dag recht te staan, rugpijn, spataders en pijnlijke voeten krijgt.

Maar dat gaat veranderen...

Manlief heeft de afgelopen dagen op een grote beurs gestaan. Letterlijk dan, blijkbaar was aan zijne stand geen stoel voorzien...
Hij heeft nu zo'n zere voeten, benen en rug dat hij mij beloofd heeft mijn voeten te masseren wanneer ik dat vraag...

Ik heb gevraagd het te bevestigen per mail, kwestie van alles op papier te hebben...

No comments: