Monday, May 14, 2007

Arbeid...

Precies 1 jaar geleden..

Manlief en ik in de zetel
Mooie meid in haar bedje
Witse op TV

7 minuten
5 minuten
10 minuten
5 minuten
...
't Is van dat, denk ik...
Vertrekken we?
Nee, nog efkes wachten, 't kan nog altijd stilvallen, he

5 minuten
10 minuten
7 minuten
...
Weet ge wat,ik zal me wat gaan opfrissen en dan zien we wel....

5 minuten
7 minuten
8 minuten
...
Deju, dat doet zeer...

5 minuten
7 minuten
3 minuten
...
we moeten op tijd vertrekken, want we moeten mooie meid nog wegbrengen, he...

5 minuten
3 minuten
...

Uiteindelijk zijn we rond 23.00 vertrokken. We hebben mooie meid al slapend afgeleverd bij mijn ouders en zijn naar de kraamkliniek gereden. Ondertussen peter en meter en schoonouders ingelicht en ik kon aan het zware werk beginnen....

No comments: