Thursday, May 31, 2007

De WC-tjes

Mooie meid plaste de laatste tijd veel naast de pot.
Hoe ze dat deed was ons een raadsel , want voor een meisje is naast de WC plassen veel moeilijker dan erin...

Vanmorgen werd het een en het ander duidelijk...
Ze vertelde me dat ze blij was dat C. ziek was want dan mocht zij op het toiletje.
Meer uitleg kreeg ik niet.
Toen ik het aan de juf vertelde vond ze dat heel raar, vooral omdat C, die in het 3de kleuterklasje zit, nooit samen met mooie meid naar de WC-tjes gaat.
Maar zei de juf, wat mooie meid wel regelmatig doet is op de WC-tjes van de jongens gaan plassen.
De piscines, welteverstaan...
In plaats van ervoor te staan zoals de jongens, gaat zij er schrijlings opzitten, met haar gezicht naar de muur om zo te plassen....

Bon...

Daarnet betrapte ik haar op de WC, omgekeerd.
Nu snap ik waarom de vloer in de WC af en toe plakt....

1 comment:

Anonymous said...

Lol!
'Never a dull moment' met kinderen hé ;-)