Saturday, November 10, 2007

Het is feest vandaag!!!!



Grote meid wordt vier dinsdag, dus wij vieren feest!!!

Vanavond komt vriendinneke C. met haar zus en ouders iets eten en iets drinken.
Morgen komt mijn hele familie, 11 volwassenen en 2 kinderen, voor taart en koffie en daarna chips en Leffe.
Dinsdag is het feest op school en de gewoonte is dat de mama's dan iets lekkers bakken.
Volgende week zondag komt manlief zijn familie, zijn 3 broers en zijn ouders.
Een verjaardagsfeestje op woensdag voor de kindjes van de klas heb ik gelukkiglijk nog kunnen vermijden.

Ik ging alles geregeld krijgen, de taarten ging ik zelf bakken, voor vanavond staan scampi's met frietjes op het menu en voor de kindjes op school ging ik cakejes bakken.
Ware het niet dat:
*de onthaalmoeder ziek is en ik vrijdag verlof heb moeten nemen waardoor ik vandaag tot 17.00 moet werken...
*we morgenvroeg moeten gaan brunchen ten voordele van de nieuwe kerkklok in manliefs geboortedorp...
*ik maandag naar de dokter moet voor mijn griepvaccin, eerder ging niet want ik zat met een gigantische snotvalling...

Dus,
wanneer ga ik de scampi's maken en de taart en de cakejes????

No comments: