Sunday, May 25, 2008

Lenteschoonmaak

Daarnet de kleerkasten van de kinderen uitgemest, de kleren die te klein zijn eruit en de nieuwe erin. En ook een aantal dingen teruggevonden die ik al lang kwijt was.

Wij hebben blijkbaar
2 zonneschermkes voor de maxi-cosi
2 universele regenhoezen voor de pericles (uit de hema)
2 extra overtrekjes voor een spijlenbed-donsdeken
3 slaapzakken in dezelfde maat
15 extra washandjes in verschillende flashy-kleerkes

Das dus typisch ik.

Ik zoek iets,
ik vind het niet direct,
ik koop het nieuw,
ik vind het wanneer ik het niet meer nodig heb,
ik zet het op zolder.

Dus als u ooit iets van dit alles kan gebruiken, laat het me weten, maar gelieve te vermelden dat het op zolder staat, want dat ben ik tegen dan gegarandeerd vergeten!

1 comment:

Anonymous said...

Herkenbaar.Maar niet tegen mijn man verklappen dat ik de spullen dus wel terugvind als ik er al nieuwe gekocht heb, he.