Wednesday, May 28, 2008

Desperados


"Als de drank is in de man,
is de wijsheid in de kan..."
Gisteren was vriend P. jarig en hij liet ons per sms weten dat de desperados koud stond. Dat laten wij ons natuurlijk geen 2 keer zeggen en om 18.30 stond de gehele familie jongemama op de stoep bij P. en I.
Na een kebap, een lading chips, een portooke en 2 desperados zei ik tegen manlief dat ik eigenlijk nog moest gaan lopen maar dat ik dat niet meer zag zitten. Waarop P., 4 desperados verder, voorstelde om morgenvroeg, vandaag dus, samen te gaan lopen. Ik hoor u al zeggen, dat voorstel heeft ze toch vriendelijk afgeslagen.
Eeeuhm, nee dus.
Om 7.00 vanmorgen, jaja u leest het goed, stonden P. en ik klaar om aan ons tochtje te beginnen, waarop het, om het feest helemaal af te maken, gigantisch begon te regenen. Enfin, ik was wakker, ik had mijn loopkleren aan dus ik heb gelopen, les 15 en 't ging goed.
En eigenlijk was het zo plezant dat ik het wel vaker wil doen, want ik heb energie voor 10 nu!

2 comments:

Anonymous said...

Goed zo! Wou dat het bij mij ook zo vlot ging! Trouwens in de regen lopen is wel goed, want dan zit er veel meer zuurstof in de lucht. Maar ik geef toe, vertrekken terwijl het regent is me ook nog niet gelukt ;-) K

Info-Ghost said...

naahhhhh, desperados is te zwaar je zou beter Salitoskunnen drinken is lichter en komt niet hard aan.