Wednesday, April 11, 2007

Verhalen van Snoek en compagnie

Ik vertelde mijn collega's over mooie meid en haar driftbui van gisterenavond.
Mijn baas moest daarbij direct aan dit verhaaltje denken ....

Sloeber zit aan tafel en wil weeral niet eten, de buurman wil de ouders helpen en doet een poging om Sloeber aan het eten te krijgen..

"Sloeber, wat scheelt er?"
"Ik wil dit niet eten!!"
"Wat wil je dan wel eten?"
"Een stuk zeep...."

De buurman haalt een stuk zeep, legt het op een bord en zet het voor de neus van Sloeber:

"Dat moet gebakken zijn"

De buurman bakt het stuk zeep en geeft het aan Sloeber:

"Gij moet er de helft van opeten"

De buurman eet de helft van het stuk zeep op. Sloeber begint onbedaarlijk te huilen:

"Dat was mijn helft..."

Dit zou Mooie Meid dus ook doen, gewoon om dwars te liggen...
Eén groot verschil...ik zou het nooit in mijn hoofd halen de helft van dat stuk zeep op te eten ;-)

No comments: