Thursday, April 19, 2007

Bekentenis

Ik mag je.
Nee, ik mag je niet.
Ik moet je. Dat bedoel ik.

Ik heb je lief.
Nee, heb ik niet.
Ik word je lief. Dat voel ik.

Ik ga met jou.
Nee, ga ik niet.
Ik sta je bij. Beloof ik.

Ben stapel op je.
Hou je vast.
Ik. hou. Van. Jou.

Manlief zal me niet snel zomaar bloemen of geschenkjes geven, hij zegt dat alleen mannen, die iets goed te maken hebben dat doen. Ook aan Valentijn doet hij niet mee, dat is te commercieƫl. Hij ziet mij elke dag graag en dat toont hij op andere manieren, zoals met dit gedichtje.

Zeg nu zelf, wie heeft er nu nog bloemen nodig?


4 comments:

katrien said...

Waar kan ik ook zo'n ventje vinden?

Candy in Wonderland said...

Zo schoon zeg dat gedichtje! Zo lief *smelt*

Karin Kustermans said...

Ha, nog een Moeyaertfan :-)
Mooi he :-)

jongemama said...

Fantastisch,he!