Tuesday, April 3, 2007

Een nieuw begin...

Een eigen blog... 't is er eindelijk van gekomen.

Wat hield me tegen?
Vanalles, de zoektocht naar een leuke, originele naam, maar dat heb ik opgegeven en een paar technische problemen...
En nu denk ik bij mezelf, wat ga ik daar in hemelsnaam allemaal opzetten?
Verwacht hier geen super creatieve dingen, zoals patronen voor een mooi pulleke of een leuk tasje, geen uitgebreide boekbeschrijvingen van de laatste winnaar van ik-weet-niet-welke literaire prijs, ook geen zwaar politieke ideeën of dilemma's.
Neen, hier vooral beschrijvingen van de alledaagse gebeurtenissen. Af en toe een lekker receptje en heel misschien een bespreking van de een of de andere chicklit.
Dat klinkt nogal saai, ordinair en wereldvreemd, ik weet het en ' t is niet dat me dat allemaal niet interesseert maar de combinatie kindjes, werken, huishouden enz vraagt zoveel tijd en energie dat ik de weinige vrije tijd die ik heb liever licht en luchtig houd dan zwaar en doordacht...

No comments: