Thursday, April 24, 2008

't Is feest


Mijn oma is gisteren 90 geworden,
ze is nu dus 3 keer zo oud als ik 8-)
Mijn mémé en pépé zijn eind april 60 jaar getrouwd,
dus al 10 keer langer dan manlief en ik 8-)
Dat mag en dat zal gevierd worden de volgende weken.
Maar dan, een cadeau?
Meubelen en huisgerief hebben ze al,
bloemen en planten gaan ze genoeg krijgen,
praline en chocolade is niet goed voor diabetici en hartpatiënten...
't Lijkt wel alsof het met de leeftijd moeilijker wordt om een cadeautje voor iemand te kopen!
En toen dacht ik, een paar mooie foto's van hun 4 achterkleindochters, dat is altijd leuk!
Gelukkig voor ons heb ik een vriendin die fantastische portretfoto's kan maken en die zaterdag voor 2.5 uur vanuit de Vlaanders naar de marginale driehoek wil komen.
Maw een super-vriendin!

Merci K!

2 comments:

Miss M said...

Goed gedaan van de oma :-) proficiat

Anonymous said...

Graag gedaan! K