Sunday, April 20, 2008

Lampen, lampen, lampen


"Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk,
ik ben behoorlijk vrolijk,
zo vrolijk was ik nooit"

Een beetje overdreven misschien, maar ik ben wel vrolijk want....
de verlichting is gekozen en gekocht!
Jaja u leest het goed, gekozen en gekocht!!!!

We zijn vanmorgen met de kids naar meubelux gereden.
We hebben eerst goed rondgekeken, in de hoop verliefd te worden. Remember? En ja hoor, in de young budget (!!!!!) hoek hing een armatuur dat we mooi vonden.
Ik ben direct een verkoper gaan halen, kwestie van voort te doen en manlief ging zowaar akkoord. En we hadden chance, want die man heeft ons fantastisch geholpen. Aan de hand van ons plan en een paar foto's heeft hij meebepaald waar we best lichtpunten plaatsten en welke soort lamp we daar dan best hingen om de juiste combinatie functioneel/indirect licht te krijgen. En hij heeft meegeholpen om bij dat ene armatuur bijpassende anderen te vinden. De keuze was verrassend en ik denk niet dat we er zelf zouden opgekomen zijn, maar het gaat er fantastisch uitzien.
We zijn buitengewandeld met een lamp voor boven de tafel, spotjes voor boven de salon, 2 enkele spotjes voor de muur achter de zetel en een bestelbon voor een staanlamp en een lamp voor in de speelkamer....
Een heel lijstje dus, de rekening was navenant, maar kom, je koopt dat ene keer en dat gaat hopelijk lang mee....

De meisjes?
Die hadden het lastig, ik heb veel ge-pas-oept en ge-zij-voorzichtig-d maar al bij al zijn ze heel flink geweest.

Vanaf nu, geen excuses meer en manlief heeft het begrepen en heeft zichzelf zowaar een deadline gesteld. Tegen 31 mei moet heel de benedenverdieping geverfd zijn en de verlichting hangen.
Ik kijk er naar uit!

En neen, ik heb hem die deadline niet opgelegd, dat heeft hij zelf gedaan...

No comments: