Thursday, October 11, 2007

Op kraamvisite



een fiere papa
een gelukkige mama
2 bevallingen in 1
een mooie, lieve en schattige baby
moedermelk uit een flesje
nachten onder kunstlicht.

Proficiat N. en K.!!!!

Wat mezelf betreft,
ik vreesde ervoor dat het weer zou beginnen kriebelen,
dat het verlangen naar een 3de weer de kop op zou steken...
Maar, niks, noppes, nada,
ik ben gewoon superblij voor N. en K.,
ik vind zo'n pasgeboren kindje schattig en lief,
leuk om naar te kijken en om eens vast te pakken,
maar voor mezelf hoeft het niet meer....
Want als ik zo'n kleintje zie denk ik direct aan de slapeloze nachten, het altijd beschikbaar moeten zijn, het vele wenen, de zorgen, de reflux-en borstvoedingsperikelen, de twijfels,...
en dat drukt elk smeulend verlangen onmiddellijk de kop in...

Manlief zal blij zijn als hij dit leest;-)

1 comment:

Anonymous said...

I know the feeling.

Maar het blijven schatjes hé.