Saturday, October 23, 2010

In her shoes


Volgens manlief heb ik teveel schoenen en overal waar hij komt vertelt hij dan ook met veel gevoel voor overdrijving dat als hij al mijn schoenen achter elkaar legt en aan de voordeur vertrekt, hij aan de achterdeur uitkomt.
En ja, hij heeft misschien een punt, ik zocht daarnet mijn zomerschoenen bijeen en op ons bed lagen 10 paar schoenen.
Maar maar maar, er zijn erbij die al 3 seizoenen meegaan, en die zwarte ballerina's zelfs nog een paar jaar langer en die birkenstocks, man man, die zijn al antiek, dat wil gewoon niet stuk ;).
En oké, ja 't is waar, ik heb me een beetje laten gaan dit voorjaar en er een paar bijgekocht. Allé nee, misschien waren het er toch 2 paar
of 3....of 4...
Ssssht, niet verder vertellen, ondertussen zijn ze veilig weggestopt en met mijn winterschoenen geraakt hij niet verder dan de gang....

Denk ik?
Hoop ik!
;)

No comments: