Sunday, October 3, 2010

A? B? C? D? E? F?


Zo 's avonds vlak voor slapen gaan, in de schemerdonker, dat is het moment van de waarheid, dan komen de kleine probleemkes boven water, worden harten gelucht en geheimen gedeeld.

"Mama, is het waar dat je van korstjes dikke borstjes krijgt?"

Kleine mieke is geen fan van de korstjes, als het aan haar zou liggen belandt alles tot op 2cm van de rand in de gft...

"Papa heeft gezegd dat als ik mijn korstjes niet op eet ik geen borstjes krijg. En hij zegt dat ik er zeker duizend moet opeten en ik heb al een paar keer mijn korstjes niet opgegeten en nu ga ik geen borstjes krijgen."

Het was gigantisch groot verdriet, compleet met hartverscheurend gesnik en dikke tranen... Ik heb haar gerustgesteld, ze is een meisje en meisjes krijgen borstjes. Punt.

No comments: