Sunday, August 26, 2007

24


Net de hele eerste reeks bekeken en ik weet het, 't is cliché, superamerikaans en overdreven maar ook spannend en heel verslavend.
De stoere macho die niemand kan vertrouwen en die in zijn eentje de hele wereld en zijn familie moet beschermen tegen een bende slechte europeanen.
The good, the bad and the ugly, zeg maar...

Eigenlijk ben ik er niet fier op.
In 1 aflevering "24" gaan er meer mensen dood dan in een heel seizoen "Grey's anatomy". Dat kan blijkbaar, zolang het geweld in de serie maar een hoger doel dient. Yeah right 8-)!

De normen vervagen, de mijne dus ook, al beweer ik bij hoog en bij laag dat mijn kinderen nooit met speelgoedgeweren zullen mogen spelen en laat ik mooie meid niet naar Popeye kijken omdat ik vind dat daar teveel in wordt gevochten...

Niet echt consequent van mezelf dus....

No comments: