Sunday, July 22, 2007

Kater

Gisterenavond, 2 vrienden op bezoek


Vanmorgen




't Was lang geleden, vanop het half-time weekend aan de unief.
Tijdens de cantus, schonken ze bier in van die kleine plastieken bekertjes en daar heb ik me toen wat op miskeken... Mijn vriendinnen, zelf ook serieus tipsy hebben me toen naar bed gebracht en mijn lenzen uitgedaan. De ene hield mijn oog open en de andere haalde de lens eruit.

De volgende dag, toen mijn vader mij kwam halen was ik nog steeds ziek. Mijn excuus? Te weinig slaap en slecht eten. Niet erg geloofwaardig, ik weet het, maar hij heeft er nooit iets over gezegd. Ik denk dat hij zich zijn eigen studententijd herinnerde...

Zo erg was het vandaag niet,gelukkig maar,want 2 kinderen en een kater dat gaat niet samen...

2 comments:

Anonymous said...

Het grootste verschil met de studententijd is denk ik de fles zelf... ;-)

Of was er goed nieuws, Jongemama?

jongemama said...

Gij hebt goed gekeken;-)

Nee hoor, gewoon een leuk onverwacht avondje met vrienden en we hadden zin in Cava....

Redelijk decadent, maar kom, ik heb er geen spijt van...:-))