Monday, June 7, 2010

Moe, moeder, moest

Ik ben chronisch moe.
Gewoon moe, ik sta moe op en ik ga moe slapen.
Ik ben moe sinds klein mieke geboren werd, nu 4 jaar geleden. Moe na een nachtelijke bevalling, moe na het vele opstaan om borstvoeding te geven, moe na de vele slapeloze nachten vol geween en gekrijs.
Maar zelfs nu, nu de nachtelijke peis en vree teruggekeerd zijn, blijft de vermoeidheid present. Ik heb vanalles geprobeerd, ik ben vroeg gaan slapen, vroeger gaan slapen, ik heb vitaminen genomen, ik ben in de tuin beginnen werken, beginnen lopen, gestopt met lopen, beginnen fietsen.... Echt helpen deed het vaak maar even. Jammer genoeg.

Dus nog maar eens naar de dokter :

"Ik kan het aannemen dat gij moe zijt....uwe bloeddruk is 8/5."

Dus iedereen merci voor alle goede raad maar ik ga mij aan de Effortil zetten en hopelijk betert het snel.

No comments: