Sunday, September 9, 2007

Voor en na :de keuken

Voor:

Na:


Jaja, "grote" werkzaamheden ten huize jongemama.
't Was ook nodig, na 3 jaar was de muur aan onze afwasbak nog altijd niet betegeld, en aangezien mooie meid altijd wil helpen groenten wassen en afwassen zag de plakkerij niet meer mooi wit maar grauw grijs..
Betegelen dus...

Ik heb een grondige hekel aan dit soort werkjes want alles hangt dan onder het stof en overal staat er rommel.
Mijn enige taak op zo'n dagen is dan ook zorgen dat de kinderen overal afblijven, niet te veel voor de voeten lopen en de werkmenschen voorzien van voedsel en...



Met dank aan opa en nonkel B.
nota voor manlief:
het resultaat is magnifiek maar wacht nu aub toch maar een paar weken met het volgende werkje....

3 comments:

een handvol said...

Wow, dat moet hier ook nog gebeuren. maar wanneer???
Het is wel "af" hé, op die manier.

Zeg, mag ik eens iets vragen? Wat hangt er eigenlijk aan de muur boven de spoelbakken?
Ik heb er mijn hoofd al over gebroken en zie het niet.

jongemama said...

Lenge smalle grijze tegels, geleverd in grote panelen en die dan ingevoegd zijn.
Mooie hoor!

Anonymous said...

ziet er heel mooi uit! en met een stukje hifi voor een leuk muziekje tijdens 't koken (of zie ik niet goed?) K