Wednesday, September 12, 2007

9/11

Gisteren, 6 jaar geleden,



Ik denk dat iedereen nog wel weet wat hij op die bewuste dinsdag gedaan heeft.
Manlief, toen nog vriendlief, en ik waren die dag in Parijs, op vakantie.
We hadden de stad verkend en waren onderweg naar het hotel toen de GSM ging.
Het was mijn mama om te vragen waar we waren en om te zeggen dat we uit de metro moesten blijven, want dat er in NY een paar gekken in de 2 torens waren gevlogen...
Onze eerste reactie was ongeloof, de 2de was "shit, seg" en de 3de "waar is hier een TV..."

De volgende morgen kwam er echter nog slecht nieuws.
De grootvader van manlief, peter, was gestorven, hij had al een paar maanden kanker en was terminaal.
Hij heeft de beelden van de instortende torens nog gezien en is toen ingeslapen.
Waarschijnlijk met het idee dat de wereld verging.

1 comment:

Anonymous said...

jaja, iedereen zal nog wel weten wat hij aan 't doen was. ik had de controleur van de arbeidsinspectie op bezoek die me niet lang bezig gehouden heeft en me aanraadde mijn tv aan te zetten... K