Wednesday, November 5, 2008

Er is geen bal op de TV


Ik kijk heel weinig TV.

Ik kijk niet naar het nieuws, want ik word lastig en ambetant van al dat Vlaams/Waals gekibbel en ik heb Xanax nodig als ik teveel hoor over de recessie en de mogelijke depressie want timing is everything. Struisvogelpolitiek, ik geef het toe..
Ik kijk niet naar boer zoekt vrouw, singing be, de man van,... omdat de plaatsvervangende schaamte dan mijn wangen kleurt....
Ik kijk niet naar prison break, 24, life,... omdat het me te spannend is.
Ik kijk niet naar thuis, familie, spoed, CSI Miami, ....omdat het gewoon te slecht geacteerd is en de verhaallijnen er soms echt over zijn.
Ik kijk niet naar Sarah en Louislouise omdat het te vroeg op de avond is..
Ik kijk niet naar MCleod's Daughters omdat het te laat op de avond is..

Waarom heb ik dan een TV en een satellietantenne?
Awel voor de dokters, he! En net nu al die dokters opnieuw op het scherm verschijnen, begeeft onze satellietontvanger het....
Gelukkig heb ik een buurvrouw die net zo zot staat van schoon doktoors als ik zodat ik daar kan gaan kijken, met voor onze neus ne desperado's en een pak chips.
Zoals ik al zei: "Timing is everything...." ;-)

1 comment:

Anonymous said...

jaja, die dokters hé! hier ook nog iemand aan het scherm gekluisterd. en uhm, boer zoekt vrouw, tja, 't is eigenlijk wel belachelijk, maar toch ook wel leuk om eens goed te lachen met zijn twee (! jaja, 'die van mij kijkt mee'!!). K