Tuesday, December 18, 2007

Een vrijgezel....


Mijn jongste zus gaat trouwen!
Proficiat trouwens, zus!!
Wanneer?
op 19/01.
En neen, niet in 2009, in 2008 alstemblief, wat dus betekent dat we maar een paar weken hebben om een leuke vrijgezellenavond in elkaar te boksen.

"Ah ja en ik wil geen opdrachten doen, he, ik doen dat niet graag!"

Geen opdrachten, geen opdrachten, mijn oren....
Mij hebben ze de oude markt in Leuven opgestuurd in mijne labojas met lekstokken om te verkopen, een schaar om etiketten uit broeken te snijden en een motig riekend zalfke dat ik moest verkopen enz, enz,..
En mijn zus heeft met konijnenoren op hare kop opdrachten gehad in de TOP's bar in Antwerpen...
Dus een paar opdrachtjes, dat moet toch wel kunnen, niet waar?

Bon, donderdagavond afgesproken met haar beste vriendinnen en mijn andere zus en na een beetje zoeken hadden we het gevonden, het spookhuys in Turnhout. Iedereen was akkoord, volgens de site was er nog plaats, alles was geregeld tot ik bel om effectief te reserveren..

"Wij zijn niet open op 5/01..."
"Jamaar mevrouw op uw site staat van wel..."
"Tja, dat zal een vergissing zijn, sorry..!!!"


AAAAAAARRRRGGGGGHHHHH

Ondertussen al 3 telefoons van mijn zus,

"Ge gaat toch geen opdrachten doen, he want ik wil geen opdrachten"
"Een paar klein, zus, niks ergs"
"Jamaar, ik had toch gezegd dat ik er geen wou doen en vriendin J gaat mij dan opjagen en dan ga ik niet anders durven en dan vind ik dat niet plezant..."


AAAAAAAAARRRGGGGHHHH

Oké op zoek naar iets anders, en na nogal wat heen en weer gebel tussen mezelf, beste vriendin en andere zus, vinden we Mask-ara in Antwerpen, een bar met travestietenshow.
Ik bel direct:

"Sorry, mevrouw, geen plaats!"

AAAAAAAARRRRGGGGHHHHHH

Terug wat rondgebeld, restaurant Machia-velli in Antwerpen, daar is het naar het schijnt wel plezant.Om middernacht begint de baas daar te zingen en dan barst de karaoke los.
Ik bel:

"5 januari, geen probleem mevrouw..."

Oef!
En dan begint het, gaat dat niet te saai zijn?
Ik bel terug naar andere zus :

"Tja.."

naar beste vriendin:

"Waarschijnlijk wel"

AAAAAARRRRRGGGGHHHHHH

Ik bel dan maar naar vrijgezelle-zus:

"rustig of hevig?"
"Hevig maar zonder opdrachten"


Allé, nog maar eens op zoek naar iets anders
dus nog meer rondgebel naar zus en beste vriendin, naar mama en andere vriendinnen, terug naar andere zus en beste vriendin, naar de zaak in kwestie, terug naar zus en beste vriendin, die op haar beurt dan nog eens belt naar de andere vriendinnen.

Enfin, 't is gelukt, t gaat lekker en leuk worden denk ik, hoop ik,
we zullen wel zien, ik heb er in ieder geval mijn best voor gedaan!
Een uitgebreid verslag op 6/01...

No comments: