Thursday, June 7, 2007

Weddenschap

Manlief en ik wedden graag...

Het geslacht van mooie meid? Ik zat juist...
Wat moest hij doen?
Wel, hij haat het om een lingeriewinkel binnen te stappen, hij voelt zich daar bekeken en niet op zijn gemak. Dus, als mooie meid een meisje was, moest hij mij een mooie négligé gaan kopen...
Ze is nu 3.5, ik heb mijne négligé nog niet gehad...

Pilleke of computer, wat zou mooie meid eerst zeggen?
Met dank aan de onthaalmoeder, die trouwens niets van de weddenschap afwist, is het pilleke geworden.
Waar we voor gewed hadden, weet ik gelukkig voor hem al niet meer...

Nu hebben we gewed dat hij op 1/08 geen enigzins blubberig buikje meer heeft, maar een sexy wasbordje...
Ik geef het toe, hij had op dat moment al 3 pintjes gedronken, maar het was zijn idee...
Waar wedden we voor?
Als hij wint, mag hij iets kopen voor zijn computer, als ik win, mag ik een dagje gaan shoppen in Maastricht...

Zoals het er nu voorstaat....
Elke avond een glaasje wijn, een ijsje na het eten, daarnet een goed pak frieten..
Ik ben er dus redelijk gerust in...

Ik hou jullie op de hoogte...

1 comment:

Anonymous said...

hoe zit dat nu? gaan we naar maastricht? K